keskiviikko 26. helmikuuta 2014

?Kevätmasennus?

Anteeks mitä!!?? Mä oon aivan puhki ja loppu ihan koko ajan.. eikö tää tällanen kuulu ennemminkin syksyyn ku KEVÄÄSEEN?! Mä oon iha äimänä nyt.. Pitäs olla ilonen siitä, et ulkona paistaa aurinko (ainaki joskus) ja pitäs osata iloita et aamusin on valosaa vaikka meneeki kaheksaks kouluun.. mut mä en jotenkaa nyt pysty? Tää on todella, TODELLA hämmentävää.. 

Kaiken tän lisäks, mulla on tässä ny pari päivää sormet syyhynny et haluun kirjottaa jostain kivasta ja pirtsakasta jajajajaa, mut tähän aiheeseen mä nyt sit päädyin.. Eli kirjottamaan siitä, kuinka mua masentaa (tai siis anteeks, ei MASENNA vaan ei vaan kiinnosta)..

Tiedättekö sen tunteen, ku heräät aamulla, meet kouluu, tuut koulusta himaa, teet ruokaa (parhaimmassa tapauksessa pitää vielä käydä kaupassa, ku jääkaapista ei löydy mitään), syöt, teet koulujuttui, katot salkkarit (netistä, koska et kerinny kattoo niitä tvstä) ja meet nukkumaan. Ja seuraavana päivänä tää kaikki sama toistuu.. O.O Kaipa tässä ny vähemmästäki jo kiinnostus lopahtaa.. :D Ja tää oli sitte retorinekysymys, koska mä tiedän et tän tilanteen on kokenut tai kokee aika moni muukin.. Ja jollain tähän kaiken kukkuraks on vielä lapset. ARVOSTAN!

Mua on yritetty aikasemminki potkii persuksille, et hankkisin salijäsenyyden mut se on aina ollu aivan liian ylitsepääsemätöntä.. NYT kuitenki mä sain ystävänpäivälahjaks ystävältäni tutustumiskortin LadyLinelle ja kuinka ollakaan, meikäläisellä on nyt sit jäsenyys kyseseen paikkaan.. Ehkä tää tuo mulle sitä mun paljon kaipaamaani iskua? Ainakin mä oon innoissani tästä kaikesta, vaikkei se ehkä ulospäin mitenkää näy (ainakaa tällä hetkellä, on meinaa naama nii peruslukemilla ja silmät oikee lerppuu kiinni et ei huhhuh..) :D hah, voin vaa kuvitella mitä sun päässä liikkuu siitä miltä mä näytän täällä.. :D 

Mut kaipa mä sentään otan tän salihärpäkkeen iha tosissani, ku suostuin menemää huomen aamusta kasiks salille, VAIKKA mun koulu alkaa vasta puol 12 ja saisin nukkua pitkään.. Mä elän toivossa, et oon aamureenin jälkee nii hyvis fiiliksis, et siit vois vaikka tulla semmone tapa.. Nooooooh, toivossa on hyvä elää! ;) (vai mite se meni..) 

Mä veikkaan, et tää salille "raahautumine" ei o yksistään mun ongelma.. Tää taitaa olla aika ylestä näin alkuun, mut sit ku saa sen "pään auki" ni sit se lähtee siit rullailee.. Mul oli näin ainaki ton lenkkeilyn suhtee.. Lopulta sit vaa kaipas aina sitä, et iski napit korville ja lähti raikkaasee ulkoilmaa puhdistaa aivot ja saapu kotii puol kuolleena.. Olipaha ainaki hyvä olo sen jälkeen. :) Joten varokaa vaa, mä oon kohta nii timmi et oksat pois ;) Paidatki repee päältä.. ;D

Taas tekstiä enemmä ko laki sallii, eikä ainokaistakaan kuvaa.. :P 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti