maanantai 10. helmikuuta 2014

Top 10?

Sain facebookissa ystävältäni haasteen:

"Laita statukseesi 10 biisiä, jotka ovat jollain tavalla koskettaneet sinua. Älä mieti liikaa, biisien ei tarvitse olla suuria tai hienoja."

Päätin kuitenkin, että haluun kirjottaa nää biisit tänne blogin puolelle ja vieläpä avata et miks just tää biisi on tällä listalla. :)



Suvi Teräsniska - Ystävyyden laulu
Vuos 2001, 10-vuotias tyttö voitti tän varsinais-suomen alueen tenavatähti -kilapailun, en tosin laulanu tätä biisiä mut tää muistuttaa mua silti kyseisistä kisoista.


Samuli Edelmann - Suojelusenkeli (Maan korvessa kulkevi..)
Vuos 2008. Oltiin vanhempien kanssa kuuntelemassa Edelmannia kirkossa ja tää biisi aiheutti mussa ja mun äidissä reaktion, et napattii samaan aikaan toisiamme kädestä kiinni ja itkin koko kappaleen ajan. (samalla äidin kättä puristaen)


Backstreet boys - Incomplete
Vuos 2008. Helsinki ja Bäkkärit livenä.


Jean Sibelius - Andante Festivo
Vuos 2010. Sain valkolakin, tää soi ku käveltiin saliin sisälle.


Europe - Final countdown
Vuos 2011. 22 Maailmanjamboree (maailmanlaajunen partioleiri), Ruotsi, vesisade ja juontajan juonto: "It's time for more music. It's not about called Africa, It's not about called Asia....... THEY CALLED.. EUROPE!" Ja voin kertoo, et ku katon tässä tätä videoo youtubesta ni kylmät väreet on taattu ja kyyneleethä tässä ihan tuli.. :') Oli iha huikee leiri ja kokemus, HUH! I <3 Partio


Adele - Someone like you
Vuos 2012. Ero poikaystävästä ja matkalla hänen luota kotiin tää biisi soi radiossa.


Stam1na - Kadonneet kolme sanaa
Vuos 2012. Sukellus uuteen musiikkityyliin ja vola rakastuin! (tähän biisiin siis)


Erin - Mitä tänne jää
Vuos 2013. Tää on vaa niin mun biisi! Oon kesätöissä kesäleireillä ja jokasella leirillä on disco ja ku tää soi (tietysti jokasella leirillä) ni mä irtosin liitoksistani. 


Bon Jovi - It's my life
Vuos aina ja ikuisesti. Tää on ollu aina jotenki mun suosikki ja tää on mun bravuri karaokessa. 


Irina - Katujen kuningatar
Vuos en muista. En ees muista millon tai missä yhteydessä on törmänny tähä ekan kerra, mutta tää kuuluu kans niihin bravureihin karaokessa.




Noniin, siinä ne kipaleet nyt oli! :) Melkeenpä kaikkiin liittyy tunneside.. :) Mut minkäs sille mahtaa et on tällanen tunteilija ku minä.. heh.. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti