perjantai 18. heinäkuuta 2014

Yhtä jos toista, enemmän ehkä sitä toista..

Se tunne, kun... nii.. se tunne, ku ei o sitä tunnetta..

Mä odotan jotenkin niin innoissani ens viikon tiistaina alkavaa yhdeksän päivän partioleiriä, etten osaa pitää ajatuksia kasassa tässä päivässä.. Oon jo pitkään halunnu pakata rinkan (siis ihan yleisesti) ja lähteä reissuun.. No nyt mä saan sen sitte sunnuntaina tehdä!! :) Oon viimeks ollu vähän pidemmällä partioleirillä vuonna 2011, Ruotsissa.. Ihanat kokemukset sieltäkin!<3

Vaikka se kuinka on ihanaa lähteä ens viikolla leireilemään, on se samalla vähän haikeeta.. Kun sieltä tuun takasin, onkin jo elokuu.. huh kuinka aika meneekää nopsaa.. O.o

Huomatkaa, taas mä elän jossain tulevaisuudessa.. hups.. 

Oltiin tossa keskiviikkona meidän lippukunnan kanssa ilta"purjehduksella" ja oli kyllä niin upeet kelit! Reissussa sattu olee myös mukana innokas kuvaaja, joten pakkohan tässä on nyt pari kuvaakin laittaa.. :)

Jotta tää on mahdollisimman sekava kirjotus, ni oon innostunu ristisanojen ratkomisesta! En mä siitä ihan yksin vielä selviä, ku niissä viljellään harvinaisen outoja sanoja.. O.o Mut harjotus tekee mestarin!



Keli oli kyllä meidän puolella!

Eväätkin oli kohdillaan.. ;)



Neiti nyrpistelijä.. Kuvaajan mielestä tää oli erittäin hauska ilme.. :D

Rantautuminen luonnonsatamaan.. jännä juttu.. 

Mitä sä näät näissä pilvissä? Mä nään ainakin monta kuvioo! :) Pienenä, ja itseasias tällai viel vähä isompanaki, on kiva kattella pilviä ja niiden muodostamia kuvioita.. :)

Lacostet oli tietysti matkassa!

Tää oli tää erittäin onnistunut kaverikuva.. :D toisella "ei o paitaa" ja toisen silmät on kiinni, kauheen hyvä.. :D Tähän tosin vois myös todeta, et jo vuodesta -97 :)

Kukkuu!

Ei lisättävää! :D Toivottavasti Piirulla (eli siis siellä partioleirillä) tulee otettua myös yhtä hulvattomia kuvia.. :)

Onneks aurinko on täällä!<3

2 kommenttia:

  1. Ihana! Ja oli kyllä kiva purjehdus & vietä hauskaa piirulla!☺❤✌��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja juu vietän kyllä! Kenties tänne kuvia sieltäkin sitten! :) Ainakin fiilistelyjä tulee!

      Poista