sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

KISS MY TURKU!

 Hyvä ystäväni Liisa eli Lissu saapu jälleen mun iloks tänne Turkuun ja viipy täällä viikonlopun. :) Meidän viikonloppu koostu lähinnä jokirannassa istumisesta ja höpsöistä jutuista! Mitä muutakaan sitä toisaalta ois voinu olettaa, kun me ollaan kyseessä.. Kamera kulki tietysti aina mukana! 

En osaa kertoa tästä viikonlopusta kauheesti mitään, koska kuten jo sanoin ni me ei oikein tehty mitään hektistä.. Me vaan oltiin, nautittiin auringosta ja tietysti toisistamme! :)

Mä heilui niin kameran edessä kun takana, nauttikaa (heh) tuotoksista! :)

Perjantaina jokirannassa iltakävelyllä! :)

Kotimatkalla.. Tää oli "vahinko"kuva.. :D

Kylmyys yllätti illalla, joten vaatteiden vaihto ja iltakävely saatto jatkua.. 

Lissu istuskeli mun rappukäytävässä jotenki niin haaveilevasti ja onneks kamera oli kerrankin valmiustilassa!

Noniin, nyt minäkin sitten sorruin.. raidekuva.. ja voin ihan kertoa, että erittäin turvallisissa merkeissä tapahtui!

Tsädääm, oon mä kyllä nii hyvä mannekiini.. :D 


Yö nukuttiin hyvin ja itseasiassa suht pitkään.. Jopa minä sain nukuttua, vaikka mulla nyt toista viikkoa onkin täällanen ihmeen flunssa höystettynä taantumattomalla yskällä ja korvatulehduksella (tai jollain sellasella..)

Lauantai päätettiin ottaa sitte rennosti jokirannassa! :) Jätskiäkin tuli syötyä ja löysin uuden lempparinkin!! Siin on sellanen iso S kyljessä ja makuna suklaarouhe -> NAM!

Lissu ilmotti näyttävänsä tyhmältä, jos hampaat näkyy hymyillessä.. PYH sanon minä! Ihana Lissu hymyilee siinä niin pirtsakasti! ^_^

HERNEITÄ!! Omskis!! 


Mulla oli hyvä kuvaaja!! :)


Mun kämpällä oli kuumempi ku ulkona, ni piti käydä ostamassa tollane tuulettimeksikin kutsuttu kaveri.. JA mun piti ITSE koota se?!?! O.o Kyllä mä siitä sentään selvisin, mutta ei ois onnistunu ilman ohjeita..

Tässä vaiheessa mä olin vielä ihan toiveikkaana.. 

Kunnes..

WAAT?!?! :D Liikaa osia.. :D


Ei Turkua ilman baardeja! Joten kyllä, mekin päätettiin lähteä lauantaina vähän humpalle Turun yöelämään! Menossa mukana oli myös mun ihanaiset tytsyni (Veera, Emmi ja Emppu) Nii no oli meillä yks miesvahvistuski messissä!


Liisa "Lissu" "näytän tyhmältä kun hampaat näkyy hymyillessä".. 

Mun #OOTD / Kaulassa uus kaulakoru (Ninjasta) ja kyseessähän on siis hame+paita yhdistelmä.. Hame on äidin vanha, kyllä silloin joskus vaan osattiin ton laadun suhteen!! :) 



KISS MY TURKU!<3



Oikeestaan tähän ei sanoja enää tarttettas! Huikee viikonloppu jälleen! :)
Kiitos osallisille!<3

2 kommenttia:

  1. No jos sun ja Riikan kaverikuvassa vain toinen oli ilman paitaa ni tämän Lissun kanssa olette kyl molemmat alasti! :D Hauskoja kuvia! Kauniita malleja!

    VastaaPoista