perjantai 6. syyskuuta 2013

I don't know about you but im feeling 22!

Vuonna 1991 synty 51cm pitkä terve tyttö. Kahteenkymmeneenkahteen vuoteen on mahtunu paljon naurua, itkua, iloa, surua, onnistumisia, epäonnistumisia, pettymisiä ja mahtavia kokemuksia. Sitä ei ikinä uskois, miten pieni ja viaton lapsi on syntyessään. Ku mä katon tota ylläolevaa kuvaa, tuntuu et mä kattoisin jotain tuntematonta vauvaa. En koe katsovani itseäni.. Huh, tää on aika seisauttavaa.


Monta vuotta ehti kulua ja mun elämässä tapahtu yhtä jos toista.. Aika sumeeta aikaa.. Kuvien perusteella muistan joitai juttuja (kuten esim. ylläolevan venereissun). Olin lapsena tosi epävarma itestäni ja mua sai pompotella niin paljon ko vaan halus. Olin alakoulussa vielä tosi itsepäine (ja kaiketi koko elämäni tuun olee), mut jostain syystä musta vaa tuli äärettömän epävarma. Nykyään "tekee pahaa" kattoo tyttöjä, jotka on tosi epävarmoja itestää. Voi kumpa ne osais olla ylpeitä kaikesta siitä mitä niillä on. Toisaalta, pitää hakata päätä seinää enne ko tajuaa mikä se oma juttu on. Monestikohan mä oon yrittäny mennä tiiliseinästä läpi pääedellä..monesti. Mut se kaikki on muovannu musta just tällasen ku mä nykyään oon. Ja voin sanoa, et vaikka tässä mun elämässä ois asioita jotka voisin ja haluaisin muuttaa, ni mä nautin elää mun elämää! :) Tää on mun elämä ja mä teen siitä just sellasen ku mä itse haluan, onneks. Mä oon ainut joka joutuu kestämää ne huonot valinnat, mut mä oon myös ainut joka saa nauttia niistä onnistumisista. 






Ja tässä mä nyt sit olen, vuonna 2013, 22-vuotias 168cm pitkä, terve tyttö. Virheitä on tullu tehtyä (ja tuun varmasti vielä tekemään), mut virheist oppii (ja kokemust karttuu). Oon tosi onnelline saadessani viettää tänää mun 22 -vuotissynttäreitä. Mun ympärillä on mitä mahtavimpia ihmisiä. Kiitos teille kaikille, et ootte olemassa!<3 Mun elämästä on poistunu (ajasta ikuisuuteen) mahtavia ihmisiä, mut kannan niitä aina sydämessäni (tästä kaikesta minua muistuttaa kaulassani oleva risti ja nilkassa komeileva tautuointi: kaksi tähteä). Minä nautin olostani, enkä vaihtais hetkeäkään pois!<3

Mahtava biisi!! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti