keskiviikko 18. syyskuuta 2013

STOP!

Oon selkeesti oppinu nauttimaan ja iloitsemaan pienistä asioista.. :) Meinaan hain tänää Turun paikallisliikenteen bussikortin.. Ja siis ei, se ei o viel ees kausikortti vaan se on 14vrkn kortti.. :D Joo en mäkää tiedä miks mä tällasesta asiasta iloitsen, tosi outoa miten voi iloita näin pienestä.. :D Samalla ku täti tiskin takana sano, et tätä kuukautta on jäljellä enää 13pv ni meikäläisen silmät oikee sytty.. <3 13 päivää ja musta tulee turkulainen, again.. HUH! :D Mut on tätä jo odotettuki! :) (olihan se kortti pakko heti kuvataki)


Nyt ku pääsin jotenki tähän onnelisuudesta höpöttämiseen, ni huh miten onnellinen oonkaan kaikista näistä ihmisistä joita mun ympärillä on! Oon maininnu heistä ennenkin, mut nää kaikki höpönassut on niin ihania et voi mainita vielä toistumiseen. Parhaimpana ponnahduksena kaikki ne, jotka on tarjonnu mulle yöpaikkaan tän kotoa reissaamisen rinnalle. :) (En tosin o ollu kenenkään luona yötä, ei o ollu tarvetta.) Mut kaipa se sit vaa menee nii et "nii metsä vastaa ku sinne huutaa".. :) (Tulipas just tosi itsekäs olo.. )


Harmittaa kyllä nii vietävästi, et mun päiviin ei tällä hetkellä mahdu mitään muuta kun bussissa ja koulussa istumista, tenttikirjoja, ties mitä tehtäviä ja nukkumista (joo kyl mä josain välis syönki).. Ja iha rehellisesti sanottuna, tää on tosi puuduttavaa.. Mun ainoot sosiaaliset kontaktit tulee koulussa ja sen jälkee mä jutskailenki kavereittan kans facebookissa.. Kuulostaa tosi säälittävältä.. Tekee oikeesti jopa pahaa ajatella, miten laiminlyön kaikkea sosiaalista, tahattomasti kylläkin. Mut mä oon päättäny, et turkuu muutettuani kuron menetettyä aikaa kiinni! Mun päivii tulee n.3tuntia lisää, joten mähän kerkeen vaikka ja mitä. :) Tähän nyt kaikki yliopisto hyypiöt ilmottaa: "sellasta se yliopistossa opiskelu on". Antaa olla vaan joo, mut kyl sitä pitää opiskelun ohella tehdä jotain muutaki, varsinki ko meidän koulussa ei harrasteta opiskelijabileitä (mikäli ei nyt ite sit järjestä semmosia hippaloita omalle luokalle ja miksei toki muilleki?)




                                         PistePiste - Hetken maailma on tässä


Tää biisi kuvastaa hyvin mun olotilaa! Muistakaa te muutki pysähtyy hetkeks!<3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti