maanantai 13. lokakuuta 2014

Pöytälaatikon uumenista

Oon aina halunnu tehä biisejä, mut en osaa.. (sanokaa mitä sanotte, mutta en..) Kaks biisiä oon kuitenkin saanu tehtyä elämäni aikana.. Ensimmäisen oon väsänny joskus lukiossa ja toisen pari vuotta sitten.. Tän toisen biisin mä oon jopa esittänyki.. Jussu Pöyhöselle.. Oon mä jotain muutaki vähä rustaillu, mutta ne ei o koskaan saanu minkäänlaisia säveliä..

Löysin pöytälaatikkoni uumenista mun vihon, johon oon kaiken rustannu.. Ajattelin nyt rohkaista mieleni ja julkasta yhden ja itseasiassa sen ensimmäisen rustaukseni tai no "biisin".. Olkaa helläkätisiä arvostelijoita ;) No ei kai, antaa tulla tuutintäydeltä vaan!

Nimeä tällä "biisillä" ei oo, häpeän.. Se pitäs ehdottomasti olla..


Sulle tahdon mä kertoa sen, 
miten tärkeä oot ihminen.
Ilman sua selviäis täällä en.

Elämä oli tylsää niin,
ennen kuin me kohdattiin.
Sä toit mun maailmaan auringon.

"kertsi": Tartu hetkeemme yhteiseen,
siitä kanssani kaunis tee.
Kuule tuulen se kuiskaavan,
mä sua rakastan.


Tietääkseni ja muistaakseni mulla ei o ollu inspiraation lähdettä, vaikka näin vois ehkä kuvitella..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti