maanantai 31. maaliskuuta 2014

Perfect Monday!

Mä oon ollu nyt pitkään aivan veto pois.. Ei oikeen o huntsittanu mikään, on vaa tuntunu et mä kuljen jossain putkessa ja mun putkeen on kuulunu koulu, koti, sali, syöminen ja nukkuminen.. Edes aurinko ei auttanu..

Jotain on nyt kuitenki tapahtunu, sillä oon nyt virtaa täynnä! ^_^ Mä en tiedä mistä mä oon oikeen nyt tätä virtaa ammentanu?! Mut siis aivan huikeeta!! :) Onko osasyyllisenä kenties se, et 16 päivää enää koulua? Vaiko se, et saan viettää huomenna porukoiden kanssa päivää? Vaiko se, et vietin ihanan viikonlopun? Vaiko se, et tuleva huhtikuu tuo tullessaan vaikka ja mitä ihanaa? En tiedä, mut oon 100% varma, et näillä kaikilla on näppinsä pelissä! :)

Mulla on nyt hyvä fiilis ja aion tästä fiiliksestä nauttia! :) Ihanaa maanantaina ihan jokaselle!! :) Nauttikaa! 

Nii ja tässä vielä sokerina pohjalla tällanen ihana biisi, johon oon ihastunu! ^_^ Mä en siis todellakaan tiedä, onko täl biisillä joku piilomerkitys, mut mulle ei ole :D

Juju - Onnelliseksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti