perjantai 16. elokuuta 2013

Lähtölaskenta

Kyseessä on blogi elämisestä tässä suuressa ja ihmeellisessä maailmassa. En muuta kuitenkaan ensimmäistä kertaa pois kotoa, vaikka näinkin vois olettaa. Asuin 15 vuotta n.16 000 asukkaan kaupungissa nimeltä Uusikaupunki, 15-vuotiaana (täysin keskenkasvusena) muutin Turkuu ja kävin musiikkilukion. Tarkotuksena ei ollu enää muuttaa takas kotiin, mutta toisin kävi.. Muutin lukion jälkee (täysikäsenä) takas kotiin ja asustelin kaks vuotta porukoilla. Oon selkeesti aina viihtyny vähä pienemmissä paikoissa, joten päätin muuttaa vuodeks n.9 000 asukkaan kaupunkiin, Orivedelle, koulun perässä tännekin. Ja kuinkas ollakaan tiedossa oli taas muutto kotikonnuille, mutta vaan kesäks. Nyt 7 vuotta myöhemmin oon taas takasin lähtöpisteessä ja elän ajatuksessa: "muutan lopullisesti pois kotoa". Jännää sinänsä, et samat ajatukset pyöri sillon seittemän vuotta sitten päässä, mut nyt ajatus tuntuu realistisemmalta kuin tuolloin. 


Tää Tavaroiden pakkaus on aivan hirvittävää, mut samalla tosi ihanaa.. On tavaroita, joista en tiedä et mitä niille tekis.. Ainoastaan selvää on, ettei ne o lähdössä mun mukaani mut miks mä jättäisin niitä porukoiden nurkkaankaa? Mut en mä millää voi luopua niistä, varsinkaan ku pikkutyttönä on tullu leikittyä kyseisillä tavaroilla tai niillä nyt on muuten vaan suuri tunnearvo. Vaikeita päätöksiä.. Oon myös luonteeltani semmone säästäjä et oksat pois, kauheen vaikee luopua tavaroista.. 




-Johanna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti