keskiviikko 13. elokuuta 2014

Kaikki on katoavaa

Se hetki siinä, tämä tässä, tuo tuolla, se siellä.. Toiselle nyt on ilta ja toiselle aamu.. Toinen on tullut juuri töistä, toinen lähtee töihin, on lomalla, käy koulua, on vastasyntynyt.. Jokainen kokee tämän hetken omalla tavallaan. 

Mä istun mun (no okei, mun isoveljen vanhalla) nahkasella tuolilla tai miksi tätä sitte kutsutaankaan "työtuoli", juon teetä, virnuilen jotenkin todella oudosti, tuijotan läppäriä, kuuntelen musiikkia sekä puhaltimen hurinaa. Vilkuilen todella useesti mun kännykkää, tuloksetta. Enkä mä edes odota mitään tai ketään.. Pinttyny tapa siis.. Mikä ikävintä, niskakaan ei naksu.. (huh mikä ongelma..)

Olen henkilö joka miettii (ja paljon) asioita.. Tykkään haaveilla (välillä ehkä liiankin korkealentoisesti), mut sellanen mä oon.. "Take it or leave it." tai "Haters gonna hate." Jos mä nautin olostani (ja haaveiluistani), ni se on pääasia! Ja mähän nautin! Joillekin tää mun ainainen miettiminen vaan saattaa olla liikaa.. Onneks mun kaverit on vähä samanlaisia.. Tai jos ei oo, ni ne ainakin ymmärtää mua.. Tai jos ei ymmärrä, ni joku muu asia pitää ne kyydissä mukana! <3 

Sitä mä oon miettiny, et miten se on niin vaikeeta sanoa toiselle välittävänsä.. Se on paljon helpompaa muutaman alkoholiannoksen jälkeen.. Ja joo, yleisin vastaus tähän ois et "me ollaan suomalaisia".. Mut entä jos se vastaus ei kelpaa? Mitäs sitte? Mä en ainakaan tiedä.. Enkä kyllä osaakaan sanoa välittäväni.. Mä taidan osottaa sen sitte jotenki muuten.. Ja oon mä sitten joskus erittäin suorasananen ton välittämisen suhtee.. 

Kaiken tän pointti kuitenkin oli ja on se, et mä kuitenki kaikesta huolimatta nautin olostani.. tässä ja nyt.. Olishan se kiva olla yhtä jos toista, mut pärjään hyvin ilmankin. Se tärkeä, mikä vielä puuttuu tästä paletista, tulee kyllä jahka on sen aika, jos tulee ollenkaan. Mut siihen asti (ja toki myös sen jälkeen), mennään näin ja tää on oikeen hyvä! 


Miten taivas voi olla aina niin ihmeellinen..





Kamera osas onneks tarkentaa tonne taakse, niinku pitikin.

Parempaa yllätystä en taannoin ois jääkapistani voinu löytää! <3

#kakssormee / mut tän kuvan pointti oli se, et that's me..

Niinpä, hello kitty mukissani on vain yksi hammasharja.. (käänsin hammasharjan ihan vaan kuvausta varten toisin päin eli niinku harjaosa ylöspäin, näytti paremmalta)

Houkutus hypätä tuohon sekaseen sänkyyn on suuri, kohta ihan kohta!

How hard it can be?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti